Openluchtconcert 2023 – Fanfare

Beste muziekvrienden

Kon. Fanfare Sint-Willibrordus Merksplas (of kortweg Fanfare SW) blaast dit jaar maar liefst 140 kaarsjes uit. Deze bijzondere verjaardag willen we uiteraard vieren. Gedurende dit feestjaar organiseren we verschillende activiteiten. De eerstkomende is een openluchtconcert op zondag 25 juni op het Kerkplein van Merksplas. Iedereen is uitgenodigd om te komen luisteren naar ons jeugdorkest (optreden om 15.00u) en fanfareorkest (optreden 16.00u). We brengen een speciaal verjaardagsprogramma met pop- en rocknummers. Vanaf 14.30u openen we de deuren en de toegang is gratis. Uiteraard zorgen wij ook voor de nodige versnaperingen met een fris drankje of ijsje. We maken van de gelegenheid gebruik om ons feestbier eSWke voor de eerste keer aan het publiek voor te stellen. Van harte welkom dus !